Delightful Quotes and Sayings

Benign(i)

Image

“Dacă ea moare, pentru mine toată punerea asta în scenă a Pământului ce se învârte, o puteți demonta, o puteți duce de-aici, dezmembra toată; puteți rula tot cerul și să-l încărcați într-un camion cu remorcă, puteți stinge lumina asta minunată a soarelui ce-mi place atât de mult… dar atât de mult… Știi de ce îmi place atât de mult? Pentru că îmi place să o văd pe ea scăldată în lumina soarelui, îmi place așa de mult… Puteți strânge toată tapițeria, toate coloanele acestea, acest palat întreg ce e lumea… nisipul, vântul, broaștele, lubenițele coapte, furtunile cu grindină, ora 7 seara, luna mai, luna iunie, iulie, busuiocul, albinele, marea, dovleceii… chiar și dovleceii – le puteți strânge pe toate. Nu-mi mai folosesc la nimic” – Roberto Benigni

Standard

Leave a comment